sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Comemorarea lui Mihai Eminescu la TV

Comemorarea lui Mihai Eminescu la TV

Asociația Centrul de Copii și Tineret Sfântul Sebastian împreună cu postul local TV - TVS Brașov au făcut o emisiune de comemorare a marelui poet Mihai Eminescu la Centrul Cultural Reduta, chiar în locul unde M.Eminescu a fost prezent în Brașov 
 După pregătirea tehnică de instalare a celor 4 camere, diverse discuții despre rolul fiecărui tânăr voluntar în cadrul emisiunii am ascultat cu mare atenție ultimele sfaturi din partea domnului Ovidiu Grădinar directorul TVS Brașov care a fost și moderatorul emisiunii.
 Cântece, poezii spuse de tinerii voluntari au umplut cu multă emoție sala de spectacol din cadrul Centrului Cultural Reduta Brașov, cum spunea și dn. Ovidiu Grădinar ,,am avut multe emisiuni dea lungul anilor cu multe personalități culturale însă niciodată cu tineri voluntari într-un astfel de cadrul altfel. A fost o emisiune deosebită, sinceră la care am participat cu mare plăcere" 
 Deși a fost o emisiune filmata în familie pot spune totuși că emoțiile nu au lipsit, fiind prima emisiune la TV a voluntarilor noștri. Ne bucurăm că am putut comemora pe marele nostru poet Mihai Eminescu și am putut pe această cale da mai departe recunoștința și respectul cuvenit lui Mihai Eminescu.
Mulțumim domnului Ovidiu Grădinar - directorul postului TVS Brașov pentru frumoasa emisiune și pentru tot sprijinul acordat asociației noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu